پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس

49,900,000 ریال

شناسه محصول: 4184-4169-4163-4181 دسته: , , ,

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که پوستی مستعد لک و تیرگی دارید، خرید پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس می‌تواند زندگی را برایتان شیرین و دل‌پذیرتر کند. می‌پرسید چگونه؟ درمان لک‌های مقاوم، ایجاد پوستی یکدست و روشن، رفع تیرگی‌ها و حتی جلوگیری از ابتلا به این مشکلات، مزایایی هستند که این بسته مراقبتی برایتان به ارمغان می‌آورد. ترکیب چهار محصول قدرتمند موجود در این پکیج، راه‌حلی قطعی و تمام و کمال برای رسیدن به رویای پوستی بی‌عیب‌ونقص و شفاف است.

از سوی دیگر، نادیده گرفتن چنین روال مراقبت از پوست قدرتمندی، ممکن است شما را در مقابل بروز لک، تیرگی و عدم درخشش طبیعی پوست آسیب‌پذیر کند. همچنین اگر شما در حال ‌حاضر با این مشکلات دست‌به‌گریبان هستید، بی‌توجهی به استفاده از پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس می‌تواند موجب تشدید شرایط نامساعد شده و حتی درمان شما را مشکل‌تر کند.

محصولات موجود در پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس

بسته مراقبتی ما متشکل از چهار محصول است که در کنار هم برای درمان و پیشگیری مشکلات پوستی خاصی از قبیل تیرگی، لک و همچنین پیری پوست کارایی دارند. دستیابی به پوستی شفاف، روشن و یکنواخت در کنار مراقبت از پوست در برابر اشعه UV آفتاب، مزایای مصرف این محصولات در قالب یک روتین مراقبتی هستند. کرم ضد لک وایت پرفکت، سرم روشن کننده ایلومینیتینگ، سرم روشن کننده و اکسیژن رسان O2 و ضد آفتاب ایج پرفکت ادورامکس، اعضای پکیج ضدلک هستند که در ادامه با مزایای هرکدام بیشتر آشنا می‌شوید:

1) کرم ضدلک وایت پرفکت ادورامکس:

کرم وایت پرفکت به‌منظور کاهش و درنهایت درمان لک و تیرگی‌های پوست فرموله شده است. این محصول حاوی مواد روشن‌کننده و لایه‌بردارهایی است که پوست را روشن و یکنواخت می‌کنند. استفاده منظم از این کرم علاوه بر کاهش لک‌های فعلی، موجب جلوگیری از بروز آن‌ها در آینده نیز می‌گردد. کرم ضدلک وایت پرفکت همچنین پوست را آب‌رسانی می‌کند تا در طول زمان انعطاف‌پذیر و صاف بماند.

2) سرم روشن کننده ایلومینیتینگ ادورامکس:

دیگر محصول موجود در پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس، یک سرم روشن‌کننده است که با افزایش سنتز الاستین، باعث کمک به روشن شدن پوست و درمان لک‌ها می‌شود. سرم روشن کننده ایلومینیتینگ ادورامکس به عمق پوست نفوذ کرده و رنگ‌دانه‌ها را هدف قرار می‌دهد. این محصول ضمن مبارزه با رادیکال‌های آزاد، رنگ پوست را یکنواخت و از آن در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.

3) سرم روشن کننده و اکسیژن رسان O2:

سرم روشن کننده و اکسیژن رسان O2 با هدف تحریک بازسازی سلول‌های پوست، بهبود بافت، افزایش تولید کلاژن و بهبود شفافیت پوست فرموله شده است. این سرم با رساندن مواد مغذی و اکسیژن ضروری به پوست، به محو شدن لک و تیرگی‌های پوست کمک کرده و از بروز مجدد آن‌ها پیشگیری می‌کند. از طرفی سرم روشن‌کننده O2 با افزایش سطح رطوبت پوست صورت، باعث ایجاد چهره‌ای شاداب و جوان‌تر می‌گردد. گفتنی است که این محصول همچنین باعث افزایش تأثیر و جذب بهتر سایر محصولات پوستی نیز می‌شود.

4) ضد آفتاب ایج پرفکت ادورامکس:

کرم ضد آفتاب یک گام مهم در هر روتین مراقبت از پوست است؛ به‌ویژه اگر پای درمان لک، تیرگی و هایپرپیگمنتیشن در میان باشد. ضد آفتاب ایج پرفکت ادورامکس از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB آفتاب محافظت کرده و آسیب‌های احتمالی که می‌توانند تیرگی و لک‌ها را وخیم‌تر کنند، خنثی می‌کند. از طرفی این محصول خاصیت مرطوب‌کنندگی و ضد چروک هم دارد که برای افزایش شادابی و جوانی پوست توصیه می‌گردد. جلوگیری از ترشح بیش‌ازحد چربی طبیعی پوست (سبوم) از دیگر مزایای حضور این ضد آفتاب در پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس است.

شیوه مصرف پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس

ما یک بسته مراقبتی شامل بهترین محصولات ضدلک را در اختیارتان قرار داده‌ایم تا در کمترین زمان ممکن، چهره‌ای بدون لک و پوستی زیبا داشته باشید. با رعایت شیوه مصرف محصولات موجود در این پکیج، هرچه سریع‌تر درخشش و زیبایی خود را به دست می‌آورید.

مرحله 1: ابتدا پوست را به کمک یک پاک‌کننده و تونر کاملاً تمیز کنید تا چربی، آلودگی و ناخالصی‌ها از بین بروند و مواد مؤثر محصولات پوستی به‌خوبی جذب شوند. حالا مقدار مناسبی از کرم ضدلک وایت پرفکت ادورامکس را روی صورت و قسمت دکلته پوست بمالید. بیشتر بر روی بخش‌هایی تمرکز کنید که دارای لک یا تیرگی محسوس هستند.

مرحله 2: در این مرحله مقدار کمی سرم روشن کننده ایلومینیتینگ ادورامکس را روی پوست صورت و ناحیه دکلته بمالید. ماساژ سرم بر روی پوست باید با حرکات رو به بالا و رو به بیرون باشد تا سرم به عمق پوست نفوذ کند.

مرحله 3: پس از جذب کامل سرم ایلومینیتینگ، سرم اکسیژن رسان O2 را روی بخش‌های پیشنهادی بمالید. برای اطمینان از جذب کامل سرم و تحریک گردش خون، پوست را به‌آرامی با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید.

مرحله 4: به‌منظور محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه ماوراء‌بنفش، روتین مراقبت از پوست خود را با مصرف ضد آفتاب ایج پرفکت ادورامکس به پایان برسانید. حدود 15 الی 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، مقدار زیادی ضد آفتاب را به صورت و گردنتان بمالید. اگر برای مدت طولانی در فضای باز و زیر تابش آفتاب هستید، ضد آفتاب را هر 2 الی 3 ساعت تمدید کنید.

چرا پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس

شما می‌توانید تمام چهار محصول موجود در پکیج ضدلک ادورامکس را به‌صورت جداگانه تهیه کنید، پس چرا ما توصیه می‌کنیم که از این بسته مراقبتی استفاده کنید؟ درواقع تهیه این پکیج چه ازنظر مالی، چه ازنظر مدت‌زمان بهبودی و چه از خیلی جهات دیگر به سود شماست!

 صرفه جویی در هزینه:

خرید پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس به‌جای خرید جداگانه محصولات موجود در آن، تصمیم هوشمندانه‌ای است. درواقع این پکیج با یک تخفیف فوق‌العاده به فروش می‌رسد تا شما در هزینه‌های مراقبت از پوست خود صرفه‌جویی کنید و در عوض از یک روتین جامع و حرفه‌ای بهره ببرید.

 تأثیرات هم افزایی:

هر محصول موجود در این بسته مراقبتی به‌گونه‌ای انتخاب شده که مکمل سایر محصولات باشد تا قدرت و تأثیر آن‌ها را افزایش دهد. شما با استفاده از این محصولات در قالب یک روتین پوستی، مشکلات مختلفی مانند تیرگی، لک و کمبود رطوبت پوست را سریعاً برطرف می‌کنید.

 پیشگیری و محافظت:

پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس نه‌تنها لک و رنگ‌دانه‌های موجود را درمان می‌کند، بلکه به جلوگیری از ایجاد لک‌های جدید نیز کمک می‌کند. با استفاده منظم از این بسته مراقبتی، از پوست خود در برابر آسیب‌های محیطی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت می‌کنید.

 مراقبت جامع:

این پکیج تمام نیازهای پوست شما را از درمان لک و افزایش روشنایی گرفته تا محافظت از پوست در برابر نور خورشید، پوشش می‌دهد. با داشتن این پکیج، نیازی نیست که نگران پیدا کردن محصولات جداگانه برای رفع نگرانی‌های مختلف پوست باشید، زیرا همه‌چیز به‌راحتی در یک بسته ارائه شده.

با خرید پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس، سرمایه‌گذاری بلندمدتی روی سلامت و درخشندگی پوست خود انجام می‌دهید. استفاده منظم از این پکیج تضمین می‌کند که چهره شما عاری از هرگونه تیرگی و همواره سرشار از زیبایی، جوانی و شفافیت باشد.

 

 

 

برند

ادورامکس

لوگو ادورامکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج ضدلک وایت پرفکت ادورامکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی