بازگشت به محصولات
لوسیون پمپی الوینا
لوسیون بدن کودک الوینا قیمت اصلی 1,923,000 ریال بود.قیمت فعلی 1,442,250 ریال است.

پکیج SOS آبرسان هیدراویت ویتالیر

قیمت اصلی 9,853,000 ریال بود.قیمت فعلی 8,375,050 ریال است.

شناسه محصول: 4201-4149-4110-4227-4238 دسته:

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

زمانی که پوست فاقد رطوبت کافی باشد، منجر به پیامدهای نامطلوب مختلفی می‌شود که بر زیبایی و سلامت کلی آن تأثیر می‌گذارند. بیرونی‌ترین لایه پوست که با نام اپیدرم شناخته می‌شود، برای حفظ عملکرد ایده‌آل سد محافظ خود به رطوبت کافی احتیاج دارد. در صورت کمبود رطوبت، این سد ضعیف شده و پوست در مقابل محرک‌های خارجی، آلرژن‌ها و آلاینده‌های محیطی حساس و آسیب‌پذیرتر می‌شود. درنتیجه افرادی با پوست خشک یا فاقد رطوبت کافی، مشکلاتی مانند حساسیت، قرمزی و التهاب را بیشتر تجربه می‌کنند.
پوست کم‌آب علاوه بر اینکه معمولاً کدر و زِبر به نظر می‌رسد، هم‌چنین می‌تواند خطوط ظریف و چین‌وچروک‌ها را افزایش دهد. درواقع عدم وجود رطوبت، خاصیت ارتجاعی پوست را به خطر می‌اندازد و منجر به از بین رفتن استحکام و لطافت آن می‌شود. از طرفی آب‌رسانی ناکافی باعث از بین رفتن تعادل چربی طبیعی پوست (سبوم) شده و به‌طور بالقوه موجب تولید بیش‌ازحد آن می‌شود که بروز مشکلاتی از قبیل جوش و آکنه را به همراه خواهد داشت. گفتنی است که خشکی طولانی‌مدت می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های پوستی شدیدتری مانند درماتیت و اگزما شود.
مجموعه باریژان با هدف جلوگیری از این مشکلات و کمک به همراهان خود در راستای داشتن پوستی شاداب و هیدراته، بسته محصولات مرطوب‌کننده خود با نام «پکیج SOS آبرسانی» را عرضه کرده است. شما چه برای درمان خشکی پوست و چه برای پیشگیری از آن می‌توانید از محصولات این پکیج در یک روتین پوستی اصولی استفاده کنید.

محصولات موجود در پکیج SOS آبرسانی باریژان

پکیج محصولات مرطوب‌کننده باریژان برای افرادی با پوست خشک یا افرادی با پوست مختلط و چرب که جوش‌هایشان درمان شده، طراحی شده است. محصولات این بسته شامل فوم شستشوی پوست خشک هیدراویت ویتالیر، تونر تخصصی هیدراویت ویتالیر، کرم دور چشم هیدراویت ویتالیر، سرم هیالورونیک ویتالیر و ژل کرم آبرسان صورت هیدراویت ویتالیر هستند. وجود ترکیباتی مانند Moist 24 و هیالورونیک اسید در فرمولاسیون این محصولات، یک آب‌رسانی شدید و طولانی‌مدت را برای پوست به ارمغان می‌آورد. در ادامه به‌صورت جداگانه با ترکیبات و ویژگی‌های هریک از این محصولات آشنا شوید:

1) فوم شستشوی پوست خشک هیدراویت ویتالیر :

روتین مراقبت از پوست باید شامل پاک‌سازی با یک شوینده ملایم باشد تا تمام آلودگی‌ها، چربی‌ها، مواد آرایشی و سایر ناخالصی‌ها از روی پوست پاک شوند. فوم شستشوی هیدراویت ویتالیر که هم برای استفاده روزانه و هم برای پاک کردن آرایش مناسب است، یک شوینده عالی برای پوست‌های خشک، حساس و اتوپیک به شمار می‌آید. این محصول در کنار پاک‌کننده‌های ملایم، حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده قدرتمندی مانند Moist 24، عصاره جو دوسر و نیاسینامید است. همچنین فوم شستشوی هیدراویت ضمن روشن کردن پوست، به کاهش خارش و التهاب آن نیز کمک می‌کند.

2) تونر تخصصی هیدراویت ویتالیر:

تونر هیدراویت ویتالیر دیگر محصول موجود در پکیج SOS آبرسانی باریژان است که موجب تکمیل فرآیند پاک‌سازی پوست می‌شود. این تونر که مخصوص پوست‌های خشک و کم‌آب فرموله شده، حاوی مقادیر زیادی هیالورونیک اسید است که به حفظ رطوبت درون بافت‌های پوست کمک می‌کند. از دیگر مزایای این ماده می‌توان به تحریک تولید کلاژن، بهبود خاصیت ارتجاعی و کاهش چین‌وچروک اشاره کرد. نیاسینامید یا ویتامین B3 و عصاره جو دوسر از دیگر مواد اولیه این تونر تخصصی هستند که به کاهش التهاب و قرمزی، رفع خارش و کاهش تیرگی پوست کمک می‌کنند. تونر تخصصی هیدراویت ضمن پاک‌سازی کامل پوست، آن را برای جذب بهتر محصولات مراقبتی آماده می‌کند.

3) کرم دور چشم هیدراویت ویتالیر:

ازآنجایی‌که پوست اطراف چشم‌ها بسیار خشک و حساس است، کرم دور چشم هیدراویت ویتالیر نیز در پکیج SOS آبرسانی باریژان حضور دارد. هیالورونیک اسید ریزمولکول به‌عنوان یک مرطوب‌کننده و ضد چروک قدرتمند، از مواد اولیه اصلی این کرم به شمار می‌آید که فواید زیادی برای بهبود سلامت و زیبایی پوست دور چشم دارد. دو پتنت اختصاصی این محصول به نام‌های Moist 24 و Beautifeye، به ترتیب وظیفه مرطوب‌کنندگی طولانی‌مدت و کاهش علائم پیری پوست مانند افتادگی دور چشم، خطوط پنجه کلاغی، پُف و کبودی را بر عهده‌ دارند. از طرفی سدیم PCA با خاصیت مرطوب‌کنندگی و دکسپنتنول به‌عنوان ترمیم‌کننده پوست نیز در کرم دور چشم هیدراویت حضور دارند که به بهبود سلامت و زیبایی پوست اطراف چشم‌ها کمک می‌کنند.

4) کرم ژل آبرسان صورت هیدراویت ویتالیر:

چهارمین محصول موجود در پکیج مرطوب‌کننده پوست باریژان، ژل کرم آبرسان هیدراویت است که پوست را عمیقاً آب‌رسانی و مرطوب می‌کند. پتنت اختصاصی Moist 24 و هیالورونیک اسید، دو ماده مرطوب‌کننده بسیار قدرتمند در فرمولاسیون این کرم هستند که حجم زیادی از رطوبت را برای طولانی‌مدت درون بافت پوست حفظ می‌کنند. دکسپنتنول یکی دیگر از مواد اولیه ژل کرم آبرسان صورت هیدراویت است که ضمن برخورداری از خاصیت مرطوب‌کنندگی، به رفع التهاب و قرمزی پوست نیز کمک شایانی می‌کند. مصرف مداوم این محصول به‌ویژه در روتین مراقبت از پوست شب، موجب رفع علائم پیری پوست می‌کند.

5) هدیه پکیج بالم لب هیدراویت ویتالیر:

بالم لب هیدراویت ویتالِیِر با ترکیبی ویژه از مواد مؤثره آبرسان و مرطو بکننده شاخص و ترکیبات مغذی و کارآمد بر مبنای روغن های گیاهی، موجب نرمی و لطافت پایدار لبها می شود. این محصول یک مراقبت ویژه و مطمئن از لبها
به ارمغان می آورد تا سلامت و زیبایی این ناحیه در هر شرایط و فصلی تضمین گردد.

 

نحوه مصرف پکیج SOS آبرسانی باریژان

  • رعایت ترتیب و شیوه مصرف محصولات موجود در پکیج مرطوب‌کننده باریژان، به شما کمک می‌کند که به‌طورکامل از تمام مزایای این بسته مراقبتی بهره‌مند شوید. این موارد در ادامه به‌صورت دقیق بر اساس توصیه‌های کارشناسان پوست باریژان آورده شده‌اند:
    مرحله 1: روتین پوست خود را در روز و شب با فوم شستشوی هیدراویت ویتالیر آغاز کنید تا ضمن پاک‌سازی پوست، به شفافیت و افزایش رطوبت آن نیز کمک کرده باشید. برای این منظور، مقدار کافی از فوم را بر روی پوست مرطوب ماساژ دهید و سپس با آب ولرم یا سرد بشویید.
    • مرحله 2: در مرحله بعد، کمی تونر تخصصی هیدراویت ویتالیر را با استفاده از انگشتان تمیز دست یا به کمک یک پد پنبه‌ای، به پوست بمالید. این مرحله که هم در روتین روزانه و هم در روتین شبانه تکرار می‎‌شود، به پاک‌سازی کامل، تنظیم pH فیزیولوژیک و افزایش سطح رطوبت پوست کمک کرده و قدرت جذب سایر محصولات را افزایش می‌دهد. تونر ویتالیر نیازی به آبکشی نداشته و به‌سرعت جذب می‌شود تا بتوانید سایر مراحل رژیم مراقبت از پوست خود را سریعاً ادامه دهید.
    • مرحله 3: پس از پاک‌سازی کامل، نوبت به استفاده از کرم دور چشم هیدراویت می‌رسد تا ناحیه اطراف چشم‌ها که اغلب خشک و فاقد چربی است، مرطوب و تغذیه شود. برای این منظور، کمی از کرم را به کمک انگشت حلقه یا یک اپلیکاتور به دور چشم بمالید. این مرحله را هم صبح و هم شب تکرار کنید تا در زمان کوتاه‌تری شاهد تغییرات محسوس‌تری باشید.
    • مرحله 4: در شب بعد از پاک‌سازی پوست و مصرف کرم دور چشم، از ژل کرم آبرسان صورت ویتالیر استفاده کنید. این محصول به پوست خشک یا کم‌آب شما کمک می‌کند تا در تمام طول شب هیدراته بماند و به روند طبیعی ترمیم و بازسازی پوست در زمان خواب کمک کند. شایان‌ذکر است که کرم هیدراویت ویتالیر را می‌توان در طول روز، پیش از مصرف ضد آفتاب نیز استفاده کرد.

فواید پکیج SOS آبرسانی باریژان

به‌طورکلی این پکیج برای افرادی با پوست خشک، یا افرادی با پوست چرب و مختلط که روند درمان جوش‌هایشان به پایان رسیده، مناسب است. وجود ترکیبات مرطوب‌کننده قدرتمند، ضدالتهاب و ترمیم‌کننده در فرمولاسیون تمام محصولات پکیج SOS آبرسانی، تضمین می‌کند که سطح رطوبت پوست شما ظرف مدت کوتاهی افزایش یابد. همچنین مصرف منظم این پکیج به رفع چین‌وچروک، خطوط ریز، پُف، تیرگی و سایر علائم پیری چهره نیز کمک شایانی می‌کند. پتنت Moist 24 و هیالورونیک اسید از مهم‌ترین ترکیبات موجود در محصولات این پکیج استثنایی هستند.

صرفه جویی در هزینه های مراقبت از پوست

ما با طراحی پکیج SOS آبرسانی در باریژان قصد داریم که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما را در روند مراقبت از پوست که درواقع هزینه خرید محصولات است، از بین ببریم. شما با تهیه پکیج مرطوب‌کننده از تخفیف ویژه مجموعه باریژان بهره‌مند می‌شوید و یک عدد بالم لب هیدراویت به عنوان هدیه و تکمیل کننده فرآیند مرطوب کنندی برای لب ها برای شما در نظر گرفته می شود و در مقایسه با خرید جداگانه 5 محصول موجود در این بسته، هزینه به‌مراتب کمتری پرداخت می‌کنید. این به شما کمک می‌کند که در مراقبت از پوست خود تداوم داشته باشید و با کمترین هزینه به حفظ و بهبود جوانی، شادابی و سلامت آن کمک کنید.
پکیج‌های باریژان تنها به پکیج SOS آبرسانی ختم نمی‌شوند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، از پکیج آنتی اکسیدان ویتامین سی، پکیج کنترل چربی پوست و پکیج ضد لک نیز استفاده کنید. تمام تلاش ما این است که شما در هر نقطه از ایران، به محصولات مراقبت از پوست باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه دسترسی داشته باشید. پس همین حالا با خرید پکیج SOS آبرسانی، سلامت و زیبایی را به پوستتان هدیه دهید.

برند

ویتالیر (Vitalayer)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج SOS آبرسان هیدراویت ویتالیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج SOS آبرسان هیدراویت ویتالیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی