شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس
شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس قیمت اصلی 5,985,000 ریال بود.قیمت فعلی 4,788,000 ریال است.
بازگشت به محصولات
کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس
کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس قیمت اصلی 4,475,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,580,000 ریال است.

اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس

  • نرم کننده و لطافت بخش مو
  • سهولت شانه پذیری،صاف و لخت کننده مو
  • افزایش درخشندگی مو ها
  • آبرسان و مرطوب کننده مو

قیمت اصلی 4,962,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,969,600 ریال است.

15 عدد در انبار

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

با توجه به اینکه موهای رنگ‌شده در معرض آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی قرار دارند، سزاوار مراقبت‌های تخصصی و توجه بیشتری هستند. درواقع شما با مصرف محصولات مناسب می‌توانید موهایی صاف و نرم‌تر داشته باشید که ظاهری درخشان و بافتی ابریشمی دارند. توصیه متخصصان ما به شما، خرید اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس است که به‌طور خاص برای موهای رنگ‌شده بوده و آب‌رسانی، حالت‌دهی، درخشندگی و انعطاف‌پذیری موها را بهبود می‌بخشد.

معرفی اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس

اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس، محصولی انقلابی و ترکیبی از قدرت پرودیو 500 و فواید مغذی روغن نارگیل است. این اسپری چند قدم فراتر از محصولات مراقبتی قدیمی رفته تا نرمی و لطافتی محسوس را برای موهایتان به ارمغان بیاورد. چه به دنبال رفع خشکی پس از رنگ کردن موها باشید یا فقط قصد شما ترمیم و بازسازی سریع باشد، این اسپری ترکیبی عالی از آب‌رسانی، درخشندگی و حالت‌پذیری را فراهم می‌‎کند. همچنین گفتنی است که این اسپری برند ویتاپلکس فاقد مواد مضری مانند پارابن، سولفات و نمک است.

 افزایش انعطاف پذیری موها با پرودیو 500:

پرودیو 500 (Prodew 500)، ترکیبی منحصربه‌فرد از اسیدهای آمینه است که به‌طور خاص برای بهبود انعطاف‌پذیری و لطافت موهای رنگ‌شده استفاده می‌شود. رنگ‌آمیزی مکرر می‌تواند موهای شما را مستعد شکستن کند، اما Prodew 500 با تقویت و بازیابی حالت ارتجاعی طبیعی، از این مشکل جلوگیری می‌کند. این ماده با نفوذ عمیق به ساقه مو، به تقویت ساختار موهای شما کمک کرده و باعث انعطاف پذیری و حالت‌پذیری بهتر آن‌ها می‌شود.

 نرم کنندگی و آبرسانی عمیق با روغن نارگیل:

روغن نارگیل دیگر ماده اولیه مهم موجود در اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس است که به‌شدت موجب افزایش رطوبت و لطافت موها می‌شود. این ماده سبک‌وزن، موهای شما را از ریشه تا نوک آب‌رسانی، نرم، ابریشمی و قابل‌کنترل می‌کند. روغن نارگیل همچنین به صاف کردن کوتیکول مو کمک می‌کند، موخوره را کاهش می‌دهد و به موها درخشندگی و زیبایی می‌بخشد.

 مراقبتی ملایم با فرمولی بدون سولفات، پارابن و نمک:

اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس بدون مواد شیمیایی خشن مانند سولفات‌ها، پارابن‌ها و نمک‌ها فرموله شده است؛ پس این اطمینان را می‌دهد که موهای رنگ‌شده شما با نهایت مراقبت درمان شوند. این مواد به خاطر از بین بردن چربی طبیعی و همچنین کدر کردن موها معروف هستند و بااین‌حال در بسیاری از محصولات بی‌کیفیت و غیراستاندارد موجود در بازار به چشم می‌خورند.

 افزایش درخشندگی و بهبود شانه پذیری:

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های موهای رنگ شده، حفظ درخشندگی و مدیریت آن‌هاست. اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس با افزایش درخشندگی طبیعی و بهبود شانه‌پذیری موهای شما، با این مشکلات مقابله می‌کند. چه بعد از دوش گرفتن موهایتان را باز و چه آن‌ها را برای حالت دادن آماده کنید، این اسپری تضمین می‌کند که موهای شما صاف، بدون گره و آماده برای هر استایلی باشد که شما می‌خواهید.

 مرطوب کننده سبک برای استفاده روزانه:

آب‌رسانی کلید حفظ سلامت موهای رنگ‌شده و افزایش ماندگاری رنگ است. در همین راستا، اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس دارای فرمولاسیونی سبک است که رطوبتی شدید و بدون چربی ارائه می‌دهد. این محصول برای استفاده روزانه عالی است و رطوبت موردنیاز موهای شما را فراهم می‌کند تا همواره نرم، براق و سرشار از زندگی باشند.

جمع‌بندی

با خرید اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس، مراقبت اصولی از موهای رنگ‌شده بسیار آسان و بدون دردسر شده است. این محصول عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر و سرشار از مواد مغذی، نرم‌کننده و آب‌رسان است که حالت‌پذیری و رسیدگی به موها را بسیار آسان می‌کند. با استفاده مداوم از این اسپری، برای همیشه با موهای خشک و کدر خداحافظی و در عوض به لطافت، شادابی و سلامت موهایتان سلام کنید.

سایز

300 میلی لیتر

زمان مصرف

بعد از شستشوی مو

سن استفاده

بزرگسالان

تاریخ انقضا

1406/02

محل مصرف

موی سر

برند

ویتاپلکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی