اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس
اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس قیمت اصلی 4,962,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,969,600 ریال است.
بازگشت به محصولات
ماسک مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس
ماسک مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس قیمت اصلی 6,437,000 ریال بود.قیمت فعلی 5,149,600 ریال است.

کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس

  • دارای بافت سبک و حالت دهنده مو
  • مغذی و ترمیم کننده کوتیکول مو
  • آبرسان و مرطوب کننده موهای رنگ شده
  • فاقد سولفات و پارابن

قیمت اصلی 4,475,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,580,000 ریال است.

18 عدد در انبار

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

موهای رنگ‌شده برای حفظ سلامت، شادابی و نرمی به مراقبت تخصصی نیاز دارند. درحالی‌که انواع ماسک و شامپو برای نگهداری از موها ضروری هستند، موهای شما همچنین به تغذیه روزانه احتیاج دارند تا در بهترین حالت باقی بمانند. درواقع بهتر است که شما از یک کرم مخصوص موهای رنگ‌شده استفاده کنید که فرمولی سبک و درعین‌حال قدرتمند داشته باشد. کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس از ریشه تا نوک موهای شما را پوشش داده و به تغذیه، ترمیم و حالت‌پذیری بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

معرفی کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس

راز داشتن موهای رنگ‌شده شاداب، سالم، زیبا و حالت‌پذیر در کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس نهفته است. پس از شستشوی موها و زمانی که آب آن‌ها به‌خوبی گرفته شده، استفاده از این کرم بر روی ساقه موها می‌تواند باعث ایجاد نرمی، لطافت و تغذیه اصولی شود. در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه وارداتی استفاده شده که بافت سبکی دارند و به‌سرعت جذبِ موها می‌شوند. روغن نارگیل و پرودیو 500 از مهم‌ترین مواد مغذی و ترمیم‌کننده موجود در این محصول هستند.

ترمیم کوتیکول مو با پرودیو 500:

پرودیو 500 (Prodew 500) –نوعی اسیدآمینه قدرتمند- در قلب فرمولاسیون کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس قرار دارد. این ماده با نفوذ به عمق ساقه مو، باعث ترمیم و بازسازی کوتیکول‌های آسیب‌دیده ناشی از فرآیند رنگ‌آمیزی می‌شود. Prodew 500 با تقویت ساختار طبیعی مو، به جلوگیری از بروز آسیب‌های احتمالی کمک کرده، خاصیت ارتجاعی را بازیابی می‌کند و استحکام کلی موهایتان را افزایش می‌دهد.

تغذیه و تأمین رطوبت با روغن نارگیل:

روغن نارگیل موجود در کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس که به دلیل خواص مرطوب‌کنندگی بی‌نظیر خود مشهور است، موهای رنگ‌شده را عمیقاً آب‌رسانی می‌کند. این کرم که بافتی بسیار سبک دارد، رطوبت مناسبی را برای موهایتان به ارمغان می‌آورد و بدون ایجاد چربی، به بهبود نرمی و حالت‌پذیری موها کمک می‌کند. روغن نارگیل همچنین به تغذیه پوست سر، رشد مو و ایجاد یک سد محافظ برای حفظ رطوبت کمک می‌کند تا موهای شما در طول روز مرطوب و ابریشمی شوند.

 بدون سولفات، پارابن و نمک:

زیبایی و شادابی موها باید با استفاده از مواد و ترکیبات سالم به دست بیایند؛ ازاین‌رو کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس فاقد پارابن، سولفات و نمک است. درواقع این مواد می‌توانند چربی طبیعی موهایتان را از بین ببرند و کیفیت رنگ مو را به خطر بیندازند. درنتیجه این کرم برای استفاده روزانه ایده‌آل است و به حفظ سلامت و شادابی موهای رنگ شده شما کمک می‌کند.

مرطوب کننده و تقویت درخشندگی رنگ:

معمولاً موهای رنگ‌شده به‌مرورزمان خشک و کدر می‌شوند که این مشکل با مصرف مداوم کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس رفع می‌گردد. بازگرداندن تعادل رطوبت و همچنین جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها از وظایف این کرم هستند. از طرفی کرم ویتاپلکس با صاف کردن کوتیکول‌های مو، درخشش طبیعی موهای شما را نیز افزایش می‌دهد.

جمع‌بندی

تفاوتی ندارد که به دنبال ترمیم آسیب‌ها، حفظ رطوبت یا افزایش درخشندگی رنگ موهایتان باشید؛ زیرا کرم سبک‌وزن ویتاپلکس تمام این مزایا را در فرمولاسیونی عاری از مواد مضر فراهم می‌کند. با اضافه کردن این محصول به روتین روزانه خود، مراقبتی را به موهایتان هدیه دهید که شایسته آن هستند. خرید کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس و مصرف منظم آن تضمین می‌کند که شما همیشه موهایی شاداب، سالم و زیبا داشته باشید که به‌سادگی حالت می‌گیرند.

 

 

سایز

150 میلی لیتر

زمان مصرف

بعد از شستشوی مو

بافت محصول

کرم

سن استفاده

بزرگسالان

تاریخ انقضا

1406/02

محل مصرف

موی سر

برند

ویتاپلکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مو مناسب موهای رنگ شده ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی