بی بی فلوئید رز بژ
BB فلوئید ویتامین سی ویتالیر 2,675,250 ریال2,727,750 ریال
بازگشت به محصولات
سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس
سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس قیمت اصلی 6,255,000 ریال بود.قیمت فعلی 5,004,000 ریال است.

روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس

  • دارای خاصیت نرم کنندگی،رطوبت رسانی و درخشندگی بالا
  • محافظت از مو در برابر حرارت(سشوار و اتوی مو)
  • تقویت کننده ساقه مو در برابر آسیب دیدگی
  • محاظت در برابر اشعه UV خورشید

 

 

قیمت اصلی 5,658,000 ریال بود.قیمت فعلی 4,526,400 ریال است.

19 عدد در انبار

شناسه محصول: 4248 دسته: ,

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

دستیابی به موهایی نرم، براق و سالم نباید چالش‌برانگیز باشد و به یک دغدغه بزرگ تبدیل شود! شما با استفاده اصولی از مواد طبیعی می‌توانید ضمن تغذیه درست موها، از آن‌ها در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی مراقبت و زیبایی طبیعی آن‌ها را تضمین کنید. روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس بدون اینکه موها را سنگین کند یا در معرض مواد شیمیایی مضر قرار دهد، مراقبتی شایسته و اصولی را ارائه می‌دهد.

معرفی روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس

راز داشتن موهایی زیبا، حالت‌پذیر و سالم را به کمک روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس کشف کنید؛ فرمولاسیونی سبک و درعین‌حال قدرتمند که توانایی تغذیه‌کنندگی روغن آرگان، مزایای مرطوب‌کنندگی اسکوالن، و خواص نرم‌کنندگی عمیق روغن نارگیل را به ارث برده است. آنچه روغن ما را متمایز می‌کند، تعهد آن به زیبایی بی‌قیدوشرط است. خواه به دنبال کنترل وِز، محافظت در برابر آسیب اشعه ماوراءبنفش یا فقط به دنبال موهایی صاف و براق هستید، این روغن برایتان ایده‌آل است.

• تغذیه عمیق، بدون سنگین کردن موها:

بسیاری از روغن‌های مو می‌توانند سنگین و چرب باشند، اما فرمول روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس به‌گونه‌ای طراحی شده که سبک و بدون چربی باشد. این محصول حاوی اسکوالن -یک ماده آب‌رسان عمیق که از روغن‌های طبیعی موهای شما تقلید می‌کند- است و بدون سنگین کردن موها، رطوبت آن‌ها را افزایش می‌دهد. اسکوالن به‌سرعت جذب می‌شود و موهای شما را با طراوت، نرم و صاف می‌کند.

• جلوگیری از وز شدن موها:

به لطف ترکیب قدرتمند روغن آرگان و روغن نارگیل، روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس می‌تواند کوتیکول‌های مو را صاف و رطوبت را درون موها حفظ می‌کند. نتیجه؟ موهایی براق و بدون وز که در طول روز، حتی در یک آب‌وهوای چالش‌برانگیز (مثل هوای شرجی) نیز صاف و قابل‌کنترل باقی می‌مانند.

• محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش:

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء‌بنفش آفتاب می‌تواند به همان اندازه که به پوست شما آسیب می‌رساند، برای موهایتان هم خطرناک و مضر باشد. روغن نرم‌کننده ما حاوی فیلترهای طبیعی در برابر اشعه ماوراءبنفش است تا از موهای شما در برابر آسیب‌های آفتاب محافظت کند. این فیلتر طبیعی از خشکی، کدر شدن رنگ و شکنندگی ناشی از قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید جلوگیری می‌کند. چه تنها برای چند ساعت یا تمام روز در معرض نور خورشید باشید، روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس تضمین می‌کند که موهای شما شاداب و سالم بمانند و همچنین در برابر اشعه‌های مضر محافظت شوند.

• دستیابی به موهای صاف و ابریشمی:

ترکیب روغن آرگان و روغن نارگیل عمیقاً بر ساقه مو اثر می‌گذارد تا صافی و درخشندگی را به آن بازگرداند. این فرایند به ترمیم آسیب‌های موجود، کاهش زبری و تقویت بافت طبیعی موهای شما کمک کرده و آن را نرم، صاف و ابریشمی می‌کند. درنهایت موهای شما ظاهر بهتری خواهند داشت و به‌سادگی حالت می‌گیرند.

جمع‌بندی

روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس فراتر از یک محصول عادی است و می‌تواند یک تجربه کامل مراقبت از مو را برایتان به ارمغان بیاورد. تغذیه و آب‌رسانی اصولی، محافظت و نرم‌کنندگی کلید رسیدن به موهایی سالم و زیبا هستند که این محصول همگی را برایتان مهیا می‌کند. بدون تردید، خرید روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس و استفاده مداوم از آن، بهترین اقدامی است که می‌توانید برای مراقبت اصولی از موهایتان انجام دهید.

 

سایز

60 میلی لیتر

تاریخ انقضا

1406/06

بافت محصول

روغن

محل مصرف

ساقه مو

برند

ویتاپلکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی