بی بی فلوئید رز بژ
BB فلوئید ویتامین سی ویتالیر 2,675,250 ریال2,727,750 ریال
بازگشت به محصولات
شامپو ضد زردی مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس
شامپو ضد زردی مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس قیمت اصلی 4,855,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,884,000 ریال است.

سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس

  • محافظت از مو در برابر حرارت(سشوار و اتوی مو)
  • نرم کننده و درخشان کننده مو
  • از بین برنده الکتریسیته مو
  • بدون ایجاد اثر چربی روی مو

قیمت اصلی 6,255,000 ریال بود.قیمت فعلی 5,004,000 ریال است.

9 عدد در انبار

شناسه محصول: 4247 دسته: ,

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

در دنیای روبه‌پیشرفت زیبایی‌ها، معمولاً دستیابی به موهایی بی‌عیب و نقص به معنای قرار دادن آن‌ها در معرض درمان‌های خشن، حرارت بیش‌ازحد و محصولات سرشار از مواد شیمیایی است! چنین روش‌هایی بیشتر از آنکه مفید باشند، به موها آسیب می‌رسانند و نباید تبدیل به یک روتین شوند. اما اگر راهی وجود داشته باشد که هم‌زمان برای حالت دادن، سالم نگه‌داشتن و افزایش درخشش طبیعی موها مناسب باشد، چه؟ پاسخ در سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس نهفته است که قدرت طبیعت را با دانش نوین ترکیب کرده تا از موهای شما محافظت کند.

معرفی سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس

سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس، ترکیبی حرفه‌ای برای ارتقای روتین مراقبت از موهای شماست. این محصول که با روغن طبیعی آرگان تولید شده، علاوه بر بهبود حالت‌دهی موهایتان، به تغذیه آن‌ها از نوک تا ریشه کمک می‌کند. سرم ما عاری از الکل، پارابن و سولفات است، درنتیجه این اطمینان را می‌دهد که موهای شما با چیزی جز بهترین‌ها درمان نمی‌شود. این بدان معناست که دیگر نگران اثرات خشک شدن توسط الکل، تحریک احتمالی با پارابن یا اثرات ریزش مو توسط سولفات‌ها نباشید. در عوض، موهای شما با فرمولی ملایم، مؤثر و ایمن برای استفاده روزانه نوازش داده می‌شود.

 محافظت در برابر حرارت:

سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس یک مانع قدرتمند در برابر آثار مخرب حالت‌دهنده‌های حرارتی است. فرقی ندارد که از سشوار، اتو مو یا فرکننده استفاده کنید؛ زیرا این سرم در اطراف هر تار موی شما یک لایه محافظ در برابر گرما تشکیل می‌دهد. حفظ رطوبت در کنار جلوگیری از شکستن و خشکی موها از مزایای مصرف این محصول هستند.

 کنترل وز شدن مو:

وز شدن موها به‌ویژه در محیط‌هایی با رطوبت بالا، یک مشکل اساسی است. سرم ما به‌طور ویژه با صاف کردن کوتیکول‌های مو، از این چالش آزاردهنده پیشگیری کرده یا به بهبود سریع‌تر آن کمک می‌کند. سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس از نفوذ رطوبت و پف کردن موهای شما جلوگیری می‌کند تا موهایی براق و قابل‌کنترل داشته باشید که بدون توجه به آب‌وهوا، حالت خود را در طول روز حفظ می‌کنند.

 صاف کردن و درخشندگی:

سرم ما با خواص مغذی روغن آرگان غنی شده است؛ یک ماده افسانه‌ای که به دلیل توانایی صاف کردن و درخشندگی موها معروف است. روغن آرگان در عمق ساقه مو اثر کرده، آسیب را ترمیم می‌کند و صافی را از داخل به بیرون بازمی‌گرداند. نتیجه استفاده از این سرم مو، مویی است که احساس نرمی می‌کند، براق به نظر می‌رسد، سالم است و درخششی طبیعی از خود ساطع می‌کند.

 روشن کننده طبیعی:

سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس به مواد شیمیایی خشن یا روشن‌کننده‌های مصنوعی متکی نیست. در عوض این سرم با مرطوب نگه داشتن موهای شما و محافظت در برابر آسیب‌های محیطی، به جلوگیری از تیرگی و تقویت درخشندگی واقعی موهای شما کمک می‌کند. چه موهای شما روشن باشد، چه تیره یا جایی در این بین، این سرم زیبایی طبیعی آن‌ها را افزایش داده و همچنین موهایتان را روشن، سرزنده و سرشار از زندگی می‌کند.

جمع‌بندی

سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس بدون ایجاد اثر چربی، از موهایتان در برابر گرما و اشعه UV آفتاب محافظت کرده و همچنین سلامت و زیبایی موها را تضمین می‌کند. این سرم یک محصول لوکس در روتین مراقبت از موهاست که صافی و درخشندگی کم‌نظیری را به ارمغان می‌آورد. همین حالا با خرید سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس، پیام‌آور شادابی، طراوت، سلامت و زیبایی برای موهایتان باشید.

سایز

90 میلی لیتر

زمان مصرف

بدون محدودیت

محل مصرف

ساقه مو

سن استفاده

بزرگسالان

تاریخ انقضا

1406/04

برند

ویتاپلکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم نرم کننده و درخشان کننده مو ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی