شامپو مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس
شامپو مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس قیمت اصلی 5,833,000 ریال بود.قیمت فعلی 4,666,400 ریال است.
بازگشت به محصولات
کرم مو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس
کرم مو مناسب موهای خشک ویتاپلکس قیمت اصلی 4,285,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,428,000 ریال است.

اسپری نرم کننده مخصوص موهای خشک ویتاپلکس

  • نرم کننده و لطافت بخش مو
  • سهولت شانه پذیری،افزایش انعطاف و حالت پذیری مو
  • افزایش درخشندگی مو ها
  • آبرسان و مرطوب کننده مو

قیمت اصلی 4,785,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,828,000 ریال است.

17 عدد در انبار

شناسه محصول: 4233 دسته: , ,

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

موهای خشک یا کم‌آب به‌سادگی وِز می‌شوند، بسیار آسیب‌پذیر هستند، حالت دادن به آن‌ها مشکل است و به شما ظاهری کسل‌کننده می‌دهند. استفاده از محصولات تخصصی موهای خشک شامل شامپو، کرم، ماسک و البته اسپری نرم‌کننده، شما را از شر این مشکلات نجات داده و برایتان موهایی سالم، شاداب، حالت‌پذیر و زیبا به ارمغان می‌آورد. اسپری نرم کننده مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس محصولی است که ما آن را به شما توصیه می‌کنیم تا همواره موهایی سالم و جوان داشته باشید.

معرفی اسپری نرم کننده مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس

فارغ از اینکه موهای شما به‌صورت طبیعی خشک هستند یا این خشکی ناشی از حالت‌دهنده‌های حرارتی، درمان‌های شیمیایی، رنگ مو یا عوامل محیطی است، اسپری نرم کننده مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس می‌تواند بهترین راه نجات باشد. این اسپری قدرتمند که با ویتامین B5، ویتامین B7 و اسیدهای آمینه ضروری غنی شده، برای ترمیم، محافظت و تقویت موهای شما ایده‌آل است. رفع موخوره، افزایش نرمی، آب‌رسانی شدید و تقویت ساختار مو از مزایای این اسپری نرم‌کننده برای موها هستند.

آمینواسید (ترمیم، تقویت و افزایش رطوبت مو):

آمینواسیدها اجزای سازنده پروتئین هستند که وجود آن‌ها برای استحکام و ساختار مو الزامی است. این اسیدها به عمق ساقه مو نفوذ می‌کنند تا نواحی آسیب‌دیده را ترمیم و شکاف‌های موجود در ساختار کراتینه مو را پر کنند. از مزایای این فرایند می‌توان به افزایش انعطاف طبیعی، کاهش احتمال شکستگی و همچنین کاهش دوشاخه شدن مو اشاره کرد. افزایش قدرت جذب رطوبت با تقویت سد طبیعی مو، افزایش خاصیت ارتجاعی و درنهایت بالا بردن مقاومت مو در برابر آسیب‌های محیطی از مزایای آمینواسید موجود در اسپری نرم‌کننده ویتاپلکس هستند.

ویتامین B7 (رشد بهتر، افزایش نرمی و تقویت مو):

بیوتین یا ویتامین B7 دیگر ماده اولیه مهم موجود در اسپری نرم کننده مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس است. این ویتامین یک ماده مغذی حیاتی است که ضمن کمک به افزایش تولید کراتین، موها را قوی و در برابر آسیب‌ها مقاوم‌تر می‌کند. این ویژگی به جلوگیری از ریزش و افزایش حجم موها کمک کرده و بخصوص برای افرادی با موهای نازک و ضعیف ارزشمند است. همچنین بیوتین با بهبود چینش کوتیکول مو به صاف شدن سطح مو کمک کرده و احتمال وز شدن را کاهش می‌دهد.

ویتامین B5 (بهبود خاصیت ارتجاعی و افزایش رطوبت):

ویتامین B5 که به بپانتن نیز معروف است، یک مرطوب‌کننده بسیار مؤثر به شمار می‌آید که رطوبت را از فضای اطراف به درون ساقه مو می‌کشد. این ویتامین به عمق مو نفوذ کرده و تضمین می‌کند که رطوبت برای طولانی‌مدت درون بافت مو باقی بماند. این قابلیت جذب رطوبت، به حجیم شدن ساقه مو کمک می‌کند و باعث می‌شود هر تار مو ضخیم‌تر و پُرتر به نظر برسد. همچنین ویتامین B5 خاصیت کشسانی مو را تقویت می‌کند تا موها در برابر برس زدن، حالت دادن یا عوامل محیطی مقاومت بیشتری پیدا کنند.

نکات تکمیلی:

اسپری نرم کننده مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس عاری از پارابن، سولفات و نمک است که هریک می‌توانند به مو آسیب برسانند و باعث تشدید خشکی یا ریزش مو شوند. این محصول یک نرم‌کننده، حالت‌دهنده و مرطوب‌کننده ایده‌آل است که درخشش طبیعی را به موها برمی‌گرداند.

جمع‌بندی

خشکی، عدم حالت‌پذیری، وزی و نازکی موهای شما می‌توانند با خرید اسپری نرم کننده مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس برای همیشه از بین بروند. این محصول سرشار از ویتامین‌های مغذی و اسیدهای آمینه، ترکیبی عالی از آب‌رسانی، ترمیم و محافظت را ارائه می‌دهد تا موهایتان هرروز زیبا و شاداب به نظر برسند.

از طرفی قیمت اسپری نرم کننده مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است تا به عضو ثابت رژیم مراقبت از موهای شما تبدیل گردد. پس بدون وقفه، همین حالا روند بهبود موهایتان را با خرید این اسپری نرم‌کننده فوق‌العاده شروع کنید.

سایز

300 میلی لیتر

زمان مصرف

بعد از شستشوی مو

بافت محصول

مایع

سن استفاده

بزرگسالان

تاریخ انقضا

1406/03

محل مصرف

موی سر

برند

ویتاپلکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری نرم کننده مخصوص موهای خشک ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری نرم کننده مخصوص موهای خشک ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی