کرم مو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس
کرم مو مناسب موهای خشک ویتاپلکس قیمت اصلی 4,285,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,428,000 ریال است.
بازگشت به محصولات
شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس
شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس قیمت اصلی 5,985,000 ریال بود.قیمت فعلی 4,788,000 ریال است.

ماسک مو مناسب موهای خشک ویتاپلکس

  • مغذی و ترمیم کننده کوتیکول های مو
  • حاوی اسید آمینه،ویتامین های بیوتین و بپانتن
  • نرم کننده و لطافت بخش مو
  • فاقد سولفات و پارابن

قیمت اصلی 6,393,000 ریال بود.قیمت فعلی 5,114,400 ریال است.

15 عدد در انبار

شناسه محصول: 4235 دسته: , ,

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

موهای سالم نه‌تنها برای داشتن ظاهری زیبا، بلکه برای حفظ اعتماد‌به‌نفس و عزت‌نفس نیز ضروری هستند. بااین‌حال زمانی که موها در معرض مواد شیمیایی (مثل رنگ‌ها)، حالت‌دهنده‌های حرارتی و عوامل استرس‌زای محیطی قرار می‌گیرند، به‌سرعت خشک، شکننده و کم‌آب می‌شوند. دقیقاً اینجاست که یک ماسک مو حرفه‌ای می‌تواند شرایط را عوض کند و موهای شما را به درخشندگی و شادابی موردنظرتان برساند. ماسک مو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس محصولی سرشار از ویتامین‌های ضروری، مرطوب‌کننده و آب‌رسان است که می‌تواند به بخش ثابتی از روتین مراقبت از موهایتان تبدیل شود.

معرفی ماسک مو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس

استفاده منظم از ماسک مو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس تضمین می‌کند که مشکلاتی نظیر پوسته، شکنندکی، موخوره و وزی برای همیشه از شما دور شوند. این محصول حاصل تلاش کارشناسان و متخصصان پوست و مو است که با بهترین ترکیبات و مواد وارداتی تولید شده. انواع مواد مغذی ضروری مانند ویتامین B7، ویتامین B5 و آمینواسید در فرمولاسیون این محصول وجود دارند که همگی با حساسیت بالایی انتخاب‌شده‌اند و نقش مهمی در بهبود شادابی و جوان‌سازی موهایتان دارند.

ویتامین B7 (تقویت، تغذیه و رشد مو):

بیوتین یا ویتامین B7 که با لقب «ویتامین زیبایی‌ها» شناخته می‌شود، از مواد اصلی موجود در ماسک مو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس و برای داشتن موهایی سالم و قوی ضروری است. ویتامین B7 با بهبود یکپارچگی ساختاری موهای شما، به کاهش ریزش و نازک شدن آن‌ها کمک کرده و تضمین می‌کند که موهایتان نه‌تنها به‌خوبی آب‌رسانی می‌شوند، بلکه همواره قوی و شاداب باشند. بیوتین همچنین از تولید کراتین پشتیبانی کرده و موهایتان را از نوک تا ریشه انعطاف‌پذیر و قوی‌تر می‌کند.

ویتامین B5 (افزایش رطوبت، انعطاف پذیری و استحکام مو):

بپانتن یا ویتامین B5 دیگر ماده اولیه کلیدی موجود در ماسک مو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس است که به عمق ساقه مو نفوذ کرده و آن را به‌شدت آب‌رسانی می‌کند. این ویتامین برخلاف مواد مغذی سطحی، از داخل به بیرون عمل کرده و حالت ارتجاعی موها را بهبود می‌بخشد. این فرایند نه‌تنها احتمال شکستگی را کاهش می‌دهد، بلکه انعطاف‌پذیری و استحکام هر تار را نیز افزایش داده و باعث می‌شود موهای شما در برابر استرس‌های روزمره مقاوم‌تر شوند.

آمینواسید (افزایش نرمی، درخشندگی و رطوبت مو):

اسیدهای آمینه نقش بلوک‌های ساختمانی اساسی مو را دارند که برای ترمیم و بازسازی ساختارهای آسیب‌دیده در این نواحی ضروری هستند. این مواد به جبران رطوبت ازدست‌رفته، بازیابی تعادل پروتئین و تقویت فیبر مو کمک می‌کنند. همچنین آمینواسید با پُر کردن شکاف در کوتیکول مو، به کاهش موخوره، بهبود حالت‌دهی و افزایش نرمی موهای شما نیز کمک شایانی می‌کنند.

نکات تکمیلی:

ماسک مو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس علاوه بر داشتن انواع مواد مغذی، فاقد پارابن، سولفات و هرگونه ماده مضر است. بنابراین شما فارغ از نوع موهایتان، امکان استفاده از این محصول فوق‌العاده را دارید.

جمع‌بندی

خرید ماسک مو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس به افرادی توصیه می‌شود که به دنبال افزایش شادابی، لطافت و حالت‌دهی بهتر موهایشان هستند. انواع مواد مغذی، مرطوب‌کننده و تقویت‌کننده در فرمولاسیون این محصول استفاده شده‌اند که هریک نقش پررنگی در بهبود سلامت و زیبایی موهای شما ایفا می‌کنند. درنهایت اگر نگران قیمت ماسک مو مناسب موهای خشک ویتاپلکس هستید، باید بدانید که این محصول با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شود. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا شادابی و طراوت موردنیاز موهایتان را برایشان فراهم کنید.

سایز

500 میلی لیتر

زمان مصرف

زمان استحمام

سن استفاده

بزرگسالان

تاریخ انقضا

1406/03

محل مصرف

موی سر

برند

ویتاپلکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو مناسب موهای خشک ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو مناسب موهای خشک ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی