ماسک مو مناسب موهای خشک ویتاپلکس
ماسک مو مناسب موهای خشک ویتاپلکس قیمت اصلی 6,393,000 ریال بود.قیمت فعلی 5,114,400 ریال است.
بازگشت به محصولات
اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس
اسپری نرم کننده موهای رنگ شده ویتاپلکس قیمت اصلی 4,962,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,969,600 ریال است.

شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس

  • حاوی سورفکتانت های بسیار ملایم
  • حاوی اسید امینه و ویتامین های بیوتین و بپانتن
  • نرم کننده و لطافت بخش
  • فاقد پارابن و سولفات

قیمت اصلی 5,985,000 ریال بود.قیمت فعلی 4,788,000 ریال است.

15 عدد در انبار

شناسه محصول: 4240 دسته: , ,

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

خشکی یا کم‌آبی می‌تواند مشکلات روزانه یا بلندمدت متعددی را برای موها ایجاد کند و آن‌ها را کدر، وِز و بی‌روح نشان دهد. اولین قدم برای داشتن موهایی شاداب و سرزنده، استفاده از شامپویی است که از نوک تا ریشه موها را به‌شدت آب‌رسانی، تغذیه و احیا کند. در همین راستا، ما خرید شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس را به شما توصیه می‌کنیم که حاوی ویتامین‌های ضروری و اسیدآمینه است. پس از استفاده از این محصول در روتین مراقبتی خود، موهایی سالم، صاف و نرم خواهید داشت.

معرفی شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس

اگر برای فرار از شر خشکی یا کم‌آبی آزاردهنده موهایتان به دنبال یک شوینده ملایم و مغذی هستید، قطعاً شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس برای شماست. این محصول حاوی مواد مغذی، آب‌رسان و مرطوب‌کننده است که تنها بعد از چند بار استفاده، کمبود رطوبت را جبران کرده و برایتان موهایی شاداب و سالم به ارمغان می‌آورد. کلید اصلی اثربخشی این محصول، فرمولاسیون حرفه‌ای در کنار مواد اولیه مرغوب است که در کمتر محصولی به چشم می‌خورد. از طرفی وجود پاک‌کننده‌های ملایم در فرمولاسیون این شامپو، امکان استفاده از آن برای انواع موها را فراهم کرده است.

 ویتامین B7 (تغذیه، تقویت و رشد مو):

ویتامین B7 که اغلب با نام بیوتین شناخته می‌شود، یک عنصر شناخته‌شده برای تقویت و رشد موهای سالم است که فواید زیادی برای موهای خشک و کم‌آب نیز دارد. بیوتین فولیکول‌های مو را تغذیه می‌کند و رشد مو را از ریشه سالم‌تر و قوی‌تر می‌کند؛ از طرفی به ضخیم شدن موها کمک کرده و باعث می‌شود موها پُرتر و حجیم‌تر به نظر برسند. همچنین بیوتین برای تقویت ساختار کراتینه مو، افزایش انعطاف‌پذیری کلی و کاهش شکستگی مو بسیار مفید و اثرگذار است.

 ویتامین B5 (آبرسانی، تقویت و افزایش انعطاف پذیری موها):

ویتامین B5 که به نام پانتوتنیک اسید هم شناخته می‌شود، یک عنصر قدرتمند موجود در شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس است که نقش مهمی در سلامت و آبرسانی موهای شما دارد. ویتامین B5 عمیقاً به ساقه مو نفوذ کرده و رطوبت شدیدی فراهم می‌کند که موهای خشک و شکننده احیا شوند. این فرایند باعث جلوگیری از کم‌آبی بیشتر موها شده و از آسیب‌های پیش‌‌رو نیز جلوگیری می‌کند. با استفاده منظم از این ویتامین، موهای شما قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و به‌وضوح سالم‌تر می‌شوند. همچنین پانتوتنیک اسید با صاف کردن سطح مو، باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و حالت‌پذیری بهتر موها می‌شود.

 آمینواسید (افزایش استحکام، خاصیت ارتجاعی و سلامت عمومی موها):

آمینواسیدها بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند و نقش حیاتی در حفظ استحکام، کشش و سلامت کلی موهای شما دارند. اسیدهای آمینه با تقویت ساختار پروتئین طبیعی مو، به بازسازی موهای آسیب‌دیده کمک می‌کنند. این امر به‌ویژه برای موهای خشک و کم آب مهم است که اغلب فاقد استحکام برای مقاومت در برابر حالت دادن روزانه و استرس‌های محیطی هستند. اسیدهای آمینه همچنین دارای مزیت نرم‌کنندگی عمیق هستند و ازاین‌رو به نرم شدن مو و بهبود بافت آن کمک می‌کنند.

 نکات تکمیلی:

شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس فاقد سولفات، پارابن و نمک است و ازاین‌رو کاملاً برای تمیز کردن و بهبود شرایط موهای خشک شما ایده‌آل به نظر می‌رسد. از طرفی این شامپو با اثر ضد الکتریسیته ساکن (Anti-static)، موهای شما را صاف، قابل‌کنترل و عاری از موخوره می‌کند.

جمع‌بندی

شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس فراتر از یک پاک‌کننده ساده است! این محصول یک درمان جامع است و آبرسانی، تغذیه و مراقبتی را ارائه می‌دهد که موهایتان شدیداً به آن نیاز دارند. هر بار که با این شامپو استحمام می‌کنید، خشکی و موخوره از شما دورتر شده و موهایتان مخملی، نرم و زیبا می‌شوند. از طرفی در مقایسه با محصولات خارجی و ایرانی هم‌رده موجود در بازار، قیمت شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس بسیار اقتصادی است تا به‌طور مداوم بتوانید از آن در روتین مراقبت از موهایتان استفاده کنید.

سایز

500 میلی لیتر

زمان مصرف

زمان استحمام

بافت محصول

شامپو

سن استفاده

بزرگسالان

محل مصرف

موی سر

تاریخ انقضا

1406/04

برند

ویتاپلکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو مناسب موهای خشک و کم آب ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی