شامپو ضد زردی مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس
شامپو ضد زردی مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس قیمت اصلی 4,855,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,884,000 ریال است.
بازگشت به محصولات
کرم مو مناسب موهای دکلره ویتاپلکس
کرم مو مناسب موهای دکلره ویتاپلکس قیمت اصلی 4,255,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,404,000 ریال است.

اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس

  • نرم کننده و لطافت بخش مو
  • سهولت شانه پذیری،افزایش انعطاف و حالت پذیری مو
  • افزایش درخشندگی مو ها
  • آبرسان و مرطوب کننده مو

قیمت اصلی 4,664,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,731,200 ریال است.

14 عدد در انبار

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

دکلره کردن شیوه‌ای محبوب برای افزایش زیبایی موهاست، اما موهای دکلره شده برای حفظ درخشندگی، سلامت و زیبایی‌شان به مراقبت‌های اختصاصی نیاز دارند. روند روشن شدن موها می‌تواند آن‌ها را خشک و شکننده کند؛ ازاین‌رو استفاده از محصولاتی که مو را تریم و تغذیه می‌کنند، ضروری است. اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس به‌صورت اختصاصی برای بهبود موهای دکلره شده مناسب است و به آن‌ها کمک می‌کند که سالم، شاداب و ابریشمی باقی بمانند.

معرفی اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس

به کمک اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس، به موهایتان توجهی را هدیه دهید که شایسته آن هستند! این محصول باید قبل از سشوار کردن بر روی موهای مرطوب یا خشک اسپری شود تا علاوه بر تأمین رطوبت، موها را نرم و حالت‌دهی را آسان‌تر کند. از طرفی این اسپری حاوی موادی است که به تغذیه، محافظت و جوان‌سازی تارهای مو نیز کمک بسزایی می‌کنند. جالب است بدانید که اسپری نرم‌کننده ویتاپلکس با مواد و ترکیبات وارداتی باکیفیت تولید شده که در کنار فرمولاسیون فوق‌العاده خود، اثربخشی کم‌نظیری را ارائه می‌دهد.

سرامید A2 PH (محافظت و ترمیم مو آسیب دیده):

سرامید A2 PH یک جزء حیاطی در فرمولاسیون اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس است که نقش مهمی در احیای سد طبیعی محافظ موهایتان دارد. اگرچه این چربی به‌طور طبیعی در مو و پوست وجود دارد، اما فرایند دکلره کردن می‌تواند آن را از بین ببرد و موها را در برابر استرس‌های محیطی و ضعف‌های داخلی آسیب‌پذیر کند. سرامید A2 PH با بازسازی لایه لیپیدی مو، رطوبت را حفظ کرده و از مو در مقابل آسیب‌های بیرونی مانند آلودگی و اشعه ماوراء‌بنفش محافظت می‌کند. از طرفی این ماده با تقویت ساقه مو، به حفظ استحکام و خاصیت ارتجاعی آن کمک کرده و همچنین مو را در برابر شکستگی مقاوم‌تر می‌کند.

کراویس پی ای (آبرسانی، تغذیه، تقویت و جوان سازی مو):

کراویس پی ای (Keravis PE) یک مجموعه پروتئینی منحصربه‌فرد است که ضعف‌های ساختاری ناشی از دکلره کردن را هدف قرار می‌دهد. این ماده موجود در اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس با نفوذ به عمق مو‌ها، فرآیند جوان‌سازی و تقویت را انجام می‌دهد. افزایش انعطاف‌پذیری و بهبود خاصیت ارتجاعی مو، افزایش رطوبت، کاهش قابل‌توجه شکستگی و درنهایت ایجاد ظاهری صاف و سالم‌تر از مزایای مصرف کراویس پی ای هستند.

نکات تکمیلی:

موهای دکلره شده تمایل به از دست دادن رطوبت دارند که این موضوع باعث ایجاد بافتی خشن و ظاهری کدر می‌گردد. اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس حاوی مواد آب‌رسان و مرطوب‌کننده گوناگون است که آب‌رسانی عمیق و طولانی‌مدت را برای بازگرداندن نرمی و درخشندگی موهایتان به ارمغان می‌آورند. همچنین این محصول فاقد پارابن و سولفات است و ازاین‌رو هیچ آسیبی به بافت مو وارد نمی‌کند.

جمع بندی

اسپری نرم‌کننده ما که با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده است، به‌طور یکپارچه در روال مراقبت از موهای شما قرار می‌گیرد و با حداقل تلاش، مراقبتی در سطح حرفه‌ای ارائه می‌دهد. ازآنجایی‌که این محصول به‌صورت اسپری طراحی شده، به‌سادگی در تمام بخش‌های مو (مثل ساقه و نوک مو) قابل‌استفاده است. همچنین فرمولاسیون سبک آن به‌سادگی جذب مو شده و از خود احساس چربی و سنگینی بر جای نمی‌گذارد.

درنهایت با توجه به کیفیت بالا در کنار قیمت ایده‌آل، خرید اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس تصمیمی هوشمندانه برای رسیدن به موهایی سالم، زیبا و شاداب است. پس همین حالا با خرید این محصول منحصربه‌فرد، در مسیر مراقبت از موهای ارزشمندتان قرار بگیرید.

سایز

500 میلی لیتر

زمان مصرف

پس از حمام

سن استفاده

بزرگسالان

بافت محصول

مایع

محل مصرف

موی سر

تاریخ انقضا

1406/02

برند

ویتاپلکس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری نرم کننده مناسب موهای دکلره شده ویتاپلکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی