سرم دور چشم کافئین بلفامد
سرم دور چشم کافئین بلفامد قیمت اصلی 5,623,000 ریال بود.قیمت فعلی 4,498,400 ریال است.
بازگشت به محصولات
بی بی فلوئید رز بژ
BB فلوئید ویتامین سی ویتالیر 2,675,250 ریال2,727,750 ریال

سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد

  • آبرسان قوی و عمیق پوست اطراف چشم
  • کاهش خطوط پنجه کلاغی
  • افزایش استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست
  • ضد خستگی و شاداب کننده دور چشم

قیمت اصلی 5,572,000 ریال بود.قیمت فعلی 4,457,600 ریال است.

119 عدد در انبار

شناسه محصول: 4232 دسته:

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد، انقلابی در مراقبت‌های پوستی به شمار می‌آید! ترکیبی قدرتمند که برای جوان‌سازی و افزایش شادابی ناحیه ظریف دور چشم شما طراحی شده است. با توجه به اینکه پوست اطراف چشم فاقد غدد چربی و همچنین بسیار نازک است، توجه به آن نیز باید منحصربه‌فرد باشد. به‌طورکلی عواملی مانند افزایش سن، نور آفتاب، آلاینده‌ها و شرایط آب‌وهوایی سخت می‌توانند سلامت این ناحیه را به خطر بیندازند.
با توجه به این موارد، خرید سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد که حاوی مواد مغذی، آب‌رسان و جوان‌ساز متعددی است، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. صاف کردن خطوط ریز و چین‌وچروک‌ها، کاهش پُف، روشن کردن حلقه‌های تیره و ایجاد ظاهری جوان و درخشان، مزایای مصرف روزانه این سرم دور چشم هستند.

معرفی سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد

روال مراقبت از پوست خود را با سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد متحول کنید و اعتمادبه‌نفسی را که با نگاهی روشن‌تر و جوان‌تر همراه است، در آغوش بگیرید. این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده و ازآنجایی‌که متخصصان برجسته پوست بر تولید آن نظارت داشته‌اند، اثربخشی کم‌نظیری دارد. این سرم سبک با غلظت بالایی از هیالورونیک اسید فرموله شده تا پوست حساس اطراف چشم‌هایتان را احیا کند.

سدیم هیالورونات، Moist 24 و PatcH2O (مرطوب کننده و ضد چروک):

کمبود چربی و رطوبت، مهم‌ترین مشکل پوست اطراف چشم‌هاست که می‌تواند منجر به پیری زودرس و دیگر عارضه‌ها شود. سدیم هیالورونات یا همان هیالورونیک اسید ریز مولکول موجود در سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد، یک مرطوب‌کننده قدرتمند است و همچنین به بهبود خطوط ریز و چین‌وچروک‌های پوست کمک شایانی می‌کند. Moist 24 و PatcH2O نیز دو پتنت مرطوب‌کننده قدرتمند و طولانی‌مدت هستند که در فرمولاسیون این سرم وجود دارند. جالب است بدانید که PatcH2O به تقویت سد دفاعی پوست کمک کرده و مانع از تبخیر رطوبت می‌گردد.

پتنت Beautifeye (جوان سازی و ترمیم):

در فرمولاسیون سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد شاهد پتنت Beautifeye هستیم که وظیفه اصلی آن جوان‌سازی و تقویت پوست است. این ماده باعث تقویت سنتز کلاژن می‌شود که نتیجه آن بهبود افتادگی پوست، ترمیم چین‌وچروک و البته جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی است. از طرفی Beautifeye ضد پُف و تیرگی است که علائم خستگی و پیری پوست را از چهره شما می‌زداید.

آلانتوئین و بیزابولول (ضدالتهاب و تسکین دهنده):

به‌طورکلی آلانتوئین ماده‌ای تسکین‌دهنده و ضدالتهاب است که درعین‌حال به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. همچنین این ماده دارای خواص کراتولیتیک خفیف است که می‌تواند با حذف سلول‌های مرده، باعث تسریع روند بازسازی پوست و ایجاد ظاهری صاف و شفاف شود. بیزابولول نیز دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی است و می‌تواند قدرت نفوذ سایر مواد موجود در سرم را افزایش دهد.
وجود هم‌زمان آلانتوئین و بیزابولول در سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد نه‌تنها باعث تسکین و آب‌رسانی بهتر پوست اطراف چشم می‌شود، بلکه به کاهش پف، حفظ ظاهری جوان و کاهش چین‌وچروک کمک می‌کند.

جمع‌بندی

به‌طورکلی سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد یک مرطوب‌کننده و تسکین‌دهنده فوق‌العاده دور چشم است و می‌تواند خطوط پنجه کلاغی این ناحیه و خط اخم را پُر کند. جالب است بدانید که استفاده از این محصول برای خط خنده و دور لب نیز بسیار رایج و محبوب است. همچنین مصرف مداوم این سرم، دوام اثر ژل‌های تزریقی را به‌شدت افزایش می‌دهد. با وجود تمام این مزایا و قیمت سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد که کاملاً مقرون‌به‌صرفه است، دیگر بهانه‌ای برای عدم مراقبت از سلامت و جوانی پوست اطراف چشم‌ها نخواهید داشت.

سایز

15 میلی لیتر

تاریخ انقضا

1406/03

زمان مصرف

روزی دو بار

بافت محصول

سرم

منع مصرف

ندارد

سن استفاده

بزرگسالان

محل مصرف

دورچشم

برند

بلفامد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم دور چشم هیالورونیک بلفامد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی