کرم دور چشم ضدچروک تایم ویت ویتالیر قیمت اصلی 3,993,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,194,400 ریال است.
بازگشت به محصولات

لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر

  • مرطوب کننده با دوام و طولانی مدت
  • حاوی هیالورونیک اسید:تامین کننده رطوبت و آبرسان
  • حاوی دکسپنتنول: ترمیم کننده و ضدالتهاب
  • حاوی کره کاریته: مغذی و بازسازی کننده
  • حاوی اوره: مرطوب کننده
  • حاوی روغن آرگان: مغذی و ترمیم کننده غشای هیدرولیپیدی

قیمت اصلی 4,953,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,714,750 ریال است.

8 عدد در انبار

شناسه محصول: 4222 دسته: ,

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

استفاده از لوسیون بدن به حفظ تعادل رطوبت پوست کمک می‌کند که این موضوع برای نرم، صاف و سالم نگه‌داشتن پوست ضروری است. قرار گرفتن روزانه در معرض عوامل محیطی مثل باد، آلاینده‌ها و آفتاب می‌تواند چربی طبیعی پوست (سبوم) را از بین ببرد و منجر به خشکی، سوزش و پیری زودرس پوست شود. لوسیون بدن ضمن جبران رطوبت ازدست‌رفته، یک سد محافظتی در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی ایجاد می‌کند تا درنهایت بتواند قابلیت ارتجاعی و بافت پوست را بهبود ببخشد.
علاوه بر این موارد، برخی لوسیون‌ها مانند لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر حاوی مواد مفیدی مانند ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و روغن‌های ضروری هستند که پوست را تغذیه می‌کنند و باعث ارتقای سلامت عمومی آن می‌شوند. استفاده منظم از این لوسیون برند ویتالیر که ساختاری سبک و جذب سریعی دارد، به بهبود عارضه‌هایی مانند اگزما و پسوریازیس هم کمک کرده و ظاهر پوست شما را احیا می‌کند. در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای این محصول آشنا می‌شوید.

معرفی لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر

فارغ از نوع و کیفیت مواد اولیه، سرعت جذب و ساختار سبک لوسیون بدن از مهم‌ترین اِلِمان‌های خریداران برای تهیه این محصول است. معمولاً لوسیون‌هایی که بافت سنگین و چربی دارند یا به آهستگی جذب پوست می‌شوند، محبوبیت چندانی ندارند (مگر در موارد خاص). لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر ضمن اینکه حاوی روغن‌های طبیعی برای ترمیم و بازسازی پوست است، بافت سبکی دارد و ازاین‌رو می‌توان از آن بر روی انواع پوست استفاده کرد. برای تولید این محصول از بهترین مواد و ترکیبات مرطوب‌کننده استفاده می‌شود و همچنین کارشناسان برجسته پوست نیز بر روند تولید و اثربخشی آن نظارت دارند.

هیالورونیک اسید، اوره و Moist24 (مرطوب کننده و آبرسان):

حفظ رطوبت پوست مهم‌ترین دلیل استفاده از لوسیون بدن است. برای این منظور، در لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر از مواد اولیه مرطوب‌کننده و آب‌رسانی مانند اوره، ترکیب اختصاصی Moist 24 و هیالورونیک اسید استفاده شده است. پوستی که به‌خوبی مرطوب شود، انعطاف‌پذیرتر است، کمتر مستعد تحریک است و بهتر در مقابل آسیب‌های محیطی محافظت می‌شود.

اوره یک عامل مرطوب‌کننده و کراتولیتیک است که به جذب و حفظ رطوبت در پوست کمک می‌کند. علاوه بر تأمین رطوبت، اوره برای درمان عارضه‌هایی مانند خشکی، زبری و پوسته‌پوسته (نظیر اگزما و پسوریازیس) هم بسیار مؤثر است.

از طرفی هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که به دلیل توانایی استثنایی‌اش در حفظ رطوبت برای طولانی‌مدت شناخته‌شده است. این ماده می‌تواند تا 1000 برابر وزن خود آب نگه دارد و نقش برجسته‌ای در تأمین رطوبت و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست داشته باشد.

درنهایت از ترکیب اختصاصی Moist 24 هم در تولید لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر استفاده شده که یک مرطوب‌کننده بادوام و طولانی‌مدت است. این ماده تضمین می‌کند که رطوبت برای مدت طولانی درون بافت پوست باقی بماند و مانع از خشکی شود.

روغن آرگان و کره کاریته (مغذی و ترمیم کننده):

کره کاریته (شی باتر) و روغن آرگان دو ماده مغذی و بسیار مهم در فرمولاسیون لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر هستند. روغن آرگان که از هسته درخت آرگان استخراج می‌شود، سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌ها است. این روغن ضمن ترمیم غشای هیدرولیپیدی، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و فواید ضدالتهابی دارد. روغن آرگان به ترمیم و محافظت از پوست در مقابل آسیب‌های محیطی (مثل آفتاب و آلاینده‌ها) کمک می‌کند و یک عنصر ارزشمند برای حفظ سلامت و درخشندگی پوست است.
شی باتر یا کره کاریته موجود در لوسیون بادی ویت ویتالیر نیز یک چربی نرم‌کننده و غنی است که در کنار قدرت بالایش در بازسازی پوست، به مرطوب‌کنندگی هم معروف است. این ماده حاوی ویتامین‌های A و E است که به بهبود و محافظت از پوست کمک می‌کنند. شی باتر پوست خشک و ترک‌خورده را تسکین می‌دهد، عملکرد سد طبیعی پوست را تقویت می‌کند و دارای خواص ضدالتهابی است که باعث آرام شدن پوست تحریک‌شده می‌شود.

دکسپنتنول (ترمیم کننده و ضدالتهاب):

آخرین ماده اولیه کلیدی در فرمولاسیون لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر، دکسپنتنول یا پرو ویتامین B5 است. این ماده به دلیل خاصیت التیام‌بخشی، ترمیم‌کنندگی و همچنین مرطوب‌کنندگی در بسیاری از لوسیون‌های بدن حرفه‌ای استفاده می‌شود. هنگامی‌که دکسپنتنول به پوست زده می‌شود، به پانتوتنیک اسید تبدیل شده که پوست را نرم و لطیف نگه می‌دارد. همچنین این ماده از روند ترمیم طبیعی پوست پشتیبانی می‌کند، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و باعث تسریع روند درمان زخم‌ها و تحریکات جزئی می‌شود. درنهایت باید بدانید که دکسپنتنول دارای اثرات ضدالتهابی قوی است که موجب تسکین و آرامش پوست ملتهب یا حساس می‌شود.

جمع‌بندی

برخورداری از ساختاری سبک با جذب سریع، فرمولاسیونی فاقد الکل و پارابن، مرطوب‌کنندگی و آبرسانی شدید و تسکین خارش‌های ناشی از خشکی پوست تنها تعدادی از مزایای خرید لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر و استفاده منظم از آن هستند. تمام مواد اولیه این لوسیون وارداتی بوده و از بهترین کمپانی‌های بین‌المللی تهیه‌شده‌اند؛ بنابراین به‌سادگی می‌توانید آن را با لوسیون‌های باکیفیت برندهای خارجی مقایسه کنید.
این محصول فرمولاسیون سبکی دارد و ازاین‌رو شما با هر نوع پوستی می‌توانید از آن استفاده کنید. با وجود تمام این مزایا، قیمت لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر بسیار مقرون‌به‌صرفه است تا شما به‌سادگی بتوانید آن را به عضو ثابتی از روتین مراقبتی پوستتان تبدیل کنید. پس فرصت را از دست ندهید و در اسرع وقت، بهترین محصول مراقبت از پوست بدن را از فروشگاه باریژان تهیه کنید.

وزن 0.06 کیلوگرم
سایز

500 میلی لیتر

زمان مصرف

بدون محدودیت

بافت محصول

لوسیون

سن استفاده

بزرگسالان

تاریخ انقضا

1406/02

محل مصرف

بدن

برند

ویتالیر (Vitalayer)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوسیون بدن بادی ویت ویتالیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی