کرم مرطوب کننده دست و ناخن آرگان برگامیا

  • حاوی هیالورونیک اسید و شی باتر: حفظ رطوبت پوست و نرم کننده
  • حاوی آسکوربیک اسید: شفاف کننده و پیشگیری از ایجاد لک
  • حاوی موم عسل: بازسازنده و مغذی
  • حاوی روغن اسطوخودوس: ضدالتهاب و افزایش‌ دهنده جریان خون مویرگی
  • حاوی روغن آرگان: کاهش روند پیری، استحکام پوست

552,000 ریال

79 عدد در انبار

شناسه محصول: 4047 دسته: ,

ویژگی های فروشگاه

  •  
  •  
  •  
  •  

متخصصان پوست و زیبایی، اهمیت مرطوب کردن و آب‌رسانی پوست را به‌طور مداوم یادآور می‌شوند. امروزه کمتر کسی از اهمیت بالای رطوبت در سلامت و زیبایی پوست خود بی‌اطلاع است. محصولات مرطوب‌کننده باعث کاهش مشکلات پوستی می‌شوند و از چربی یا خشکی بیش‌ازحد پوست جلوگیری می‌کند.

با بالا رفتن سن، پوست ما درخشش و رطوبت طبیعی خود را از دست می‌دهد و توان نگهداری آب کمتری در بافت خود را دارد. خشکی، ترک خوردن، خارش، افتادگی و خطوط قابل‌مشاهده چین‌وچروک از عوارض این کمبود رطوبت هستند. استفاده از انواع کرم، لوسیون و سایر محصولاتی که رطوبت را در لایه اپیدرم حفظ می‌کنند، بسیار مهم است. اغلب بیشتر تمرکز ما بر روی مراقبت از پوست صورت است و دست‌ها را نادیده می‌گیریم! دست‌ها مسئول انجام بسیاری از کارها در طول روز هستند و بیشتر در معرض خشکی و عارضه‌های پوستی قرار دارند.

 

معرفی کرم مرطوب کننده دست و ناخن آرگان برگامیا:

حالا زمان آن رسیده که بیشتر به دست‌های خود اهمیت بدهیم و با استفاده از یک مرطوب‌کننده قدرتمند و مغذی، همواره پوستی سالم، زیبا و شاداب داشته باشیم. کرم مرطوب کننده دست و ناخن آرگان برگامیا از محصولات تخصصی کمپانی برگامیا است که برای تقویت و رطوبت‌رسانی به پوست دست و ناخن‌ها فرموله شده است. استفاده از این کرم مزایای گوناگونی دارد که جلوگیری از ایجاد چین‌وچروک، جلوگیری از ایجاد لک و نرمی و لطافت پوست ازجمله آن‌ها است. در این کرم علاوه بر ترکیبات آب‌رسان، از انواع تقویت‌کننده‌ها و ترمیم‌کننده‌های معروف پوست استفاده‌شده تا «با یک تیر، دو نشان بزنید».

روغن آرگان یکی از عصاره‌های موجود در فرمولاسیون این کرم است. این عصاره برای جلوگیری از پیری و افزایش استحکام پوست در برابر آسیب‌های گوناگون، شناخته‌شده و محبوب است. موم عسل و روغن اسطوخودوس از دیگر ترکیبات طبیعی موجود در کرم مرطوب کننده دست و ناخن آرگان برگامیا هستند. این دو ماده، تقویت‌کننده پوست دست هستند و از ایجاد التهاب پوستی جلوگیری می‌کنند. شی‌باتر و هیالورونیک اسید، دو عنصر آب‌رسان قدرتمند هستند که به‌وفور در این محصول استفاده‌شده‌اند.

جمع‌بندی:

کرم مرطوب‌کننده را می‌توان مهم‌ترین محصول مراقبت از پوست دانست که باید همواره از آن استفاده کنیم. وجود مواد مغذی در کنار عناصر مرطوب‌کننده در کرم مرطوب کننده دست و ناخن آرگان برگامیا، ارزش استفاده از آن را دوچندان کرده است. این کرم به‌سرعت جذب پوست دست و ناخن می‌شود؛ پس از استفاده از آن، هیچ‌گونه احساس سنگینی بر روی پوست خود نخواهید داشت. تمام این ویژگی‌های مثبت و خواص فوق‌العاده را می‌توانید با صرف کمترین هزینه، برای پوست خود به ارمغان بیاورید.

وزن 0.09 کیلوگرم
سایز

75 میلی لیتر

تاریخ انقضا

1403/06

زمان مصرف

بدون محدودیت

بافت محصول

کرم

منع مصرف

ندارد

سن استفاده

بزرگسالان

محل مصرف

دست

برند

برگامیا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مرطوب کننده دست و ناخن آرگان برگامیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مرطوب کننده دست و ناخن آرگان برگامیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی 

سبد خرید

ارسال رایگان برای خرید بالای 800 هزار تومان

کرم مرطوب کننده دست و ناخن آرگان برگامیا

552,000 ریال

79 عدد در انبار

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من